Contact

Heeft u vragen over één van onze diensten, of heeft u een reactie of opmerking voor ons, dan kunt u contact opnemen via info@mandaatassuradeuren.nl.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 8.30 uur tot 17.00 uur. Buiten deze uren zijn wij alleen op afspraak geopend.

U kunt een van onze medewerkers bereiken op telefoonnummer: 0314 – 37 32 80*. Wij hebben geen keuzemenu, u krijgt altijd direct een medewerker aan de lijn.

Afdeling acceptatie zakelijk
zakelijk@mandaatassuradeuren.nl
0314 – 373 282

Afdeling acceptatie particulier
particulier@mandaatassuradeuren.nl
0314 – 373 284

Afdeling acceptatie inkomen
inkomen@mandaatassuradeuren.nl
0314 – 760 367

Afdeling Verzuim Support
verzuimsupport@mandaatassuradeuren.nl
088 – 121 02 65

* U belt tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

Heeft u vragen over schade?

Mandaat is de huisvolmacht van Alpina, bent u bij Alpina verzekerd, dan kunt u contact opnemen met Alpina.

Afdeling schadebehandeling (exclusief verzuim)
088 – 121 02 37 (doorschakeling naar de VHD alarmcentrale buiten openingstijden)

Afdeling schade inkomen
0314 – 749 776
verzuim@mandaatassuradeuren.nl

Reactietermijnen

Klachten

Binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht bevestigen wij u schriftelijk dat uw klacht is ontvangen en in behandeling is genomen.

Reguliere schades

Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging van de schademelding. Vervolgens zullen wij beoordelen of de geclaimde schade (volledig) verzekerd is. Als het nodig is, nemen wij contact op met u of uw adviseur voor aanvullende informatie.

Als de schade niet (volledig) verzekerd is, zullen wij u daar na ontvangst van een bevestiging van de schademelding binnen 7 werkdagen van op de hoogte brengen. Als de schade wel verzekerd is, zal de omvang van de schade vastgesteld moeten worden, bijvoorbeeld middels offertes en nota’s. Bij grotere en/of complexe schades kunnen wij besluiten om een expert in te schakelen. Voor meer informatie over schadevaststelling door een expert en de mogelijkheid tot het inschakelen van een eigen expert, vindt u hier: U heeft schade, met wie krijgt u te maken?

Als vast staat dat de schade is verzekerd en de omvang van de schade bekend is, zullen wij binnen 7 werkdagen zorg dragen voor de (financiële) afwikkeling van de schade.

Overige verzekeringsvragen

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw brief of e-mail ontvangt u van ons een reactie.

Dit geldt voor:

  • het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen
  • het accepteren van nieuwe verzekering
  • het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen
  • het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten
  • indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier (schriftelijk) van op de hoogte stellen